woensdag 16 december 2009

FIFA10: vervolg

Na een weekje spelen zit ik alweer bijna op mijn oude niveau. Een van de leuke dingen is dat je zomaar een knotsgekke wedstrijd voor de kiezen kan krijgen, zoals gisteren Real Madrid - Malaga 3e ronde Copa del Rey. Waar ik geen pepernoot raakte, kansloos op 0-2 kwam te staan, met veel kunst en vliegwerk er een verlenging uit kon halen en toen ging het echt los. Op een gegeven moment toen Malaga toch weer op voorsprong kwam ging ik uit paniek/baldadigheid maar schoppen met als gevolg drie rode kaarten (iemand van achteren tackelen is toch echt meteen rood.) In de tweede helft van de verlenging scoorde ik dan toch de gelijkmaker en met de officiële speeltijd erop zelfs de 4-3. Normaal affluiten, maar de scheidsrechters laten in FIFA10 heel lang doorspelen, maakt niet zoveel uit want vanaf de aftrap scoorde Malaga tot mijn afgrijzen 4-4. Ik zette nog een keer aan voor een solo (ook een veel effectiever wapen in dit deel) en dit keer was het echt afgelopen: 5-4. Pfff, virtuele waanzin.